top of page
Odins veg 12
2413, Elverum
(Postadresse)
Eliteur AS
Orgnr.: 934 245 997
Telefon: 41 60 97 90
Odins veg 12
2413, Elverum
(Postadresse)
Mandag - Søndag
8:00 - 20:00
Wattenberg Gruppen
Orgnr.: 830 948082
Odins veg 12
2413, Elverum
(Postadresse)
Wattenberg Gruppen
Orgnr.: 830 948082
Kontakt oss
Odins veg 12
2413, Elverum
(Postadresse)
Eliteur AS
Orgnr.: 934 245 997
-
Tilbyr dere tilpassede graveringer eller modifikasjoner?Nei, vi tilbyr ikke gravering av klokker eller andre modifikasjoner.
-
Kan jeg reservere en klokke?En klokke kan ikke bli reservert med mindre vi har en visningsavtale.
-
Kan jeg se klokken fysisk før jeg kjøper den?Ja. For å se en av våre klokker før kjøp, ta kontakt med oss først. Visning vil skje i Elverum eller området rundt.
-
Tilbyr dere service eller reparasjoner av klokker?Nei. Vi reparer ikke klokker eller utfører service på dem selg. Men om en klokke behøver service før vi selger den, vil vi sende den til en merkegodkjent urmaker.
-
Kan dere tilpasse lenken for meg?Ja! Kontakt oss før eller rett etter du kjøper klokken, så vil vi tilpasse den for deg.
-
Hvordan kan jeg vite om klokken vi passe meg?For å få en ide om hvordan klokken vil passe for deg, kan du bruke Chrono24 sin Virtual Showroom funksjon. Ved å bruke kameraet på telefonen din vil den prosjektere klokken på håndleddet ditt.
-
Hvordan kan jeg vite at klokken er i god stand?Vi gjennomfører grundige undersøkelser og tester av alle klokkene våre, og selger kun de vi er trygge på vil fungere godt i lang tid. Hver annonse inneholder en enkel tilstandsrapport, og ved kjøp følger det med en mer detaljert rapport.
-
Er det garanti på klokkene?Vi tilbyr ingen egen garanti på våre klokker, men de kan fortsatt ha gjeldende garanti fra produsenten. Hvis det er tilfelle, vil dette være spesifisert i annonsen.
-
Hvor lang tid tar det å selge klokken min?Hvis vi kjøper klokken direkte fra deg, vil det vanligvis ta 4-10 dager før pengene er på kontoen din. Ved kommisjonssalg vil klokken vanligvis bli solgt innen 30 dager.
-
Hvilke klokker kjøper dere?Vi kjøper alle typer klokker som er i god teknisk og visuell stand. Fyll ut salgsskjemaet, så tar vi kontakt med deg innen kort tid.
-
Hva skjer hvis klokken ikke blir solgt?Hvis vi når slutten på den avtalte salgsperioden uten at klokken er blitt solgt, kan vi enten forlenge salgsperioden eller returnere klokken kostnadsfritt tilbake deg.
-
Hvor lang tid en byttehandel?En byttehandel tar vanligvis 4-10 dager til den er gjennomført.
-
Hvilke klokker tar dere inn til bytte?Vi tar alle typer klokker som er i god teknisk og visuell stand til innbytte. Fyll ut bytteskjemaet, så tar vi kontakt med deg innen kort tid.
-
Hvor lang tid tar det?Tiden det tar å anskaffe klokken avhenger av modellens tilgjengelighet og dine spesifikasjoner. Vanlige modeller som er tilgjengelige i Norge kan vanligvis anskaffes på noen dager, mens sjeldne modeller som må kjøpes fra utlandet kan ta flere uker.
-
Hvor er pakken min?Hvis pakken ikke vises i Posten-appen, sjekk e-posten din for ordrenummeret. Hvis du fortsatt ikke finner pakken, vennligst kontakt oss eller Posten for hjelp.
-
Hva hvis klokken blir borte i posten?Hvis klokken blir borte i posten, vil vi umiddelbart kontakte deg og opprette sak hos Posten. Dersom klokken ikke blir funnet, vil vi refundere hele beløpet til deg.
-
Kan jeg endre bestillingen min?Ja, hvis klokken ikke er sendt fra oss ennå, kan du endre bestillingen. Kontakt oss så snart som mulig for å gjennomføre endringen.
-
Hvor mye koster levering?Frakt hos oss er helt gratis!
-
Hvordan returnerer jeg en klokke?Hvis du ønsker å returnere en klokke, må du fylle ut returskjemaet som fulgte med klokken og sende det til vår postadresse.
-
Når kan jeg senest returnere bestillingen min?Du kan senest returnere klokken 14 dager etter at du mottok den.
-
Kan jeg returnere en nettbestilling til kontoret deres og få refusjon?Ja, det kan du. Husk å kontakte oss på forhånd for å avtale et passende tidspunkt før du ankommer vårt kontor.
-
Må jeg betale returfrakt når jeg returnerer?Ved bruk av returretten vil det bli trukket 349 kr fra kjøpesummen.
-
Når får jeg pengene tilbake for returordren?Pengene vil være på kontoen din innen 3 virkedager etter at vi har mottatt klokken.
-
Må jeg bruke EliteUr-emballasje for å returnere?Ja. For å returnere klokken må den sendes tilbake med alt som fulgte med, inkludert emballasje.
-
Har jeg angrerett?Ja. Hos oss har du 14 dagers angrerett!
-
Hva hvis jeg ikke er fornøyd med klokken jeg kjøpte?Hvis du ikke er fornøyd med klokken, kan du benytte deg av vår 14-dagers returrett.
-
Noe mangler i pakken, hva gjør jeg?Hvis du oppdager at noe mangler fra pakken, vennligst kontakt oss umiddelbart.
-
Pakken er skadet, hva gjør jeg?Hvis du oppdager at en vare er skadet eller mangler fra pakken, vennligst kontakt oss umiddelbart.
-
Jeg har mottatt et defekt produkt, hva gjør jeg?Vi selger kun klokker som er grundig sjekket og kontrollert. Hvis du likevel mottar en klokke som ikke fungerer som forventet, vennligst kontakt oss umiddelbart.
-
Er det trygt å handle på nett?Vi bruker den beste krypteringsløsningen på markedet, Secure Sockets Layer (SSL), på Eliteur.no. Denne teknologien sikrer at sensitiv informasjon som navn, adresse og kredittkortdetaljer krypteres. Dette betyr at dataene som sendes mellom din datamaskin og vår nettside er beskyttet mot uautorisert tilgang.
-
Hvilke betalingsmåter kan jeg velge?Du kan betale med Skrill ved å bruke betalingsmetoder som Visa og Mastercard. Alternativt kan du benytte bankoverføring.
bottom of page